Toimitus- ja käyttöehdot

 

Verkkokaupan toimitus- ja käyttöehdot 19.9.2014 alkaen

 1. Rekisteröityminen


 Tilauksen tekeminen edellyttää nimen, yhteystietojen sekä tilauksen toimituksen kannalta muiden oleellisten tietojen antamista. Annetut tiedot tallentuvat verkkokaupan asiakasrekisteriin. Tilaamalla tuotteita, asiakas antaa suostumuksensa siihen, että henkilötiedot rekisteröityvät asiakasrekisteriin. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle.

 Asiakkaan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta (mitä tahansa) verkkokauppaa käyttäessä.

 2. Tilauksen sitovuus


 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen. Samalla asiakas sitoutuu noudattamaan verkkokaupan toimitus- ja käyttöehtoja.  Asiakas sitoutuu tilauksen tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

 3. Hinnat


 Voimassa oleva hinta on hinta, jonka asiakas näkee tässä verkkokaupassa. Hinta on arvonlisäverollinen hinta Euroissa (EUR). Tuotteiden postimaksu määräytyy painon mukaan.

 4. Toimitus


 Mikäli tuotteita on varastossa, arvioitu toimitusaika on 1-3 työpäivää. Yli 90 % tilauksista postitetaan tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä. Mikäli lähetys tarvitaan/halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, siitä on hyvä lähettää erillinen viesti yhteydenottolomakkeella, jotta osaamme kiirehtiä postitusta. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika on enimmillään 30 vuorokautta. Kaikki verkkokaupan toimitukset tapahtuvat Postin/Smart postin/Matkahuollon välityksellä, ellei muuta ole sovittu. Toimitamme myös muihin maihin,otathan silloin yhteyttä sähköpostitse : leilajamika.mileis.jansson@gmail.com


 5. Maksuehdot


 Maksuvälineenä käyvät suomalaiset pankkikortit. Maksaminen on turvallista. Vahvistetun maksun jälkeen tilaus toimitetaan asiakkaalle yllä mainittujen toimitusaikojen puitteissa. Maksun kauppiaalle välittää Verifone Finland Oy/Finqu Pay.Euroloan Consumer Finance Oyj.

 6. Palautukset


 Asiakkaiden tyytyväisyys on meille tärkeä asia. Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteet lähetyksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla kuluttajasuojalain mukaisesti avaamaton ja myyntikuntoinen. Avattuja tuotteita emme ota vastaan. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse : leilajamika.mileis.jansson@gmail.com , niin lähetämme ohjeet tuotteen palauttamista varten.

 7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset


 Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus.
Ota tämän jälkeen yhteyttä sähköpostitse : leilajamika.mileis.jansson@gmail.com


 8. Ylivoimainen este (Force majeure)


 Verkkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 10. Riitojen ratkaisu


 Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

 

11. Muuta

 

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.